lördag 6 mars 2010

Våren är på ingång!

När man har känt sig svältfödd på värme och sol i flera månader, och man vaknar tidigt en morgon och solen strålar in genom fönstren med full styrka, då är det svårt att somna om. Min första tanke imorse var att jag ville äta frukost på balkongen, njuta av solen och värmen och utnyttja vår härliga balkong till fullo så länge vi nu ändå bor här.

Sol- och frukostnjutare.

Sagt och gjort, jag tog med mig maken och allt som behövdes till frukost och bänkade mig där ute, och inte fasiken hade jag lust att någonsin gå in igen. Där satt vi i t-shirts medan folk gick förbi nedanför i tjocka jackor och varma mössor. Ibland är det verkligen fantastiskt med en inglasad balkong.

Imorgon blir det också frukost på balkongen, men det kanske är självklart?

3 kommentarer:

Linda sa...

Vad mysigt det ser ut! :-D

Therese sa...

Åh vilken härlig känsla...tala om vårkänslor. kram

Anonym sa...

Ser ut som om ni befinner er i Spanien eller något annat medelhavsland. Gud så härligt.

Puss puss/M