lördag 13 mars 2010

Jag vill...

...ha sommar nu.
...att lägenheten ska vara klar för fotografering och försäljning.
...ge min man chansen att vila upp sig, utan att allt annat blir lidande.
...att försäljningen av lägenheten går riktigt bra.
...få en bra förlossningsupplevelse som ger oss en underbart fin och frisk, lagom stor liten pojke.
...att maken får ett nytt jobb snart.
...sova riktigt gott en hel natt.
...att flytten ska gå bra.

För övrigt så har vi precis ätit jordgubb-/vanilj-/päronglass med chokladsås - det är riktigt nostalgi det!

Och så tyckte jag att rätt låt vann Melodifestivalen, fast Salem hade också kunnat få vinna. Christines sista klänning var superfin, ge den till mig snälla.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Å vem vann? Har skruvat ihop en garderob och hjälpt M att hålla när han spikat lister så jag är inte uppdaterad.

Puss puss/M

Therese sa...

Tack vännen för ett underbart samtal ikväll. Du räddade min kväll....du är super. Kram