torsdag 18 mars 2010

Kaosartat

Det har varit en fruktansvärt jobbig vecka hittills, med packning, rensning, städning och styling, för att inte tala om foglossning och i allmänhet väldigt ömma kroppar. Vilken pärs, och allt för en fotografering som tog 40 minuter! Nå, resultatet blev väldigt bra i alla fall.

Jag dog i soffan igår efter att fotografen gått. Jag tog en liten chokladbit, en banan och en flaska vatten och slog mig ner - och sen flyttade jag mig inte många gånger. Strax innan 22 somnade jag där, uppkurad mot makens bröst. Mys.

Nu är det bara att vänta och se vad som händer. Visning nästa helg.

P.S. Tänk om lägenheten alltid var så här snygg!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det så verkligen snygg ut. Nästan så man blir sugen och köpa. Bra kämpat. Puss puss/M

JD sa...

Supersnyggt- vad mkt space ni har! Och terassen är verkligen underbar.

Therese sa...

Åh så fint ni bor...men jag lovar ni får lika fint här =). Kram

Anna sa...

Det såg väldigt fint ut! Men det beror väl inte på lägenheten i sig utan på vilka som inrett. :)