onsdag 26 augusti 2009

Sista inlägget

Det här blir mitt sista inlägg som 24åring. Vet inte riktigt vad jag ska skriva faktiskt... Det känns förjäkligt att fylla 25, förstår inte alls varför det ska vara nödvändigt. Kan man skippa det där med att fylla år från och med nu? Men paket vill jag förstås ha ändå en gång om året.

24 är en väldigt lagom ålder tycker jag. Man är tillräckligt gammal för att komma in på de allra flesta uteställen (för jag är ju ute på krogen så himla mycket...), skaffa barn och till och med vara handledare för någon som övningskör. Men på samma gång är man ung nog att åka på ungdomsbiljett när man reser med SJ och SAS, ung nog att få visa legitimation på Systembolaget och ung nog att vara andraårselev på universitetet utan att folk undrar vad man gör där.
24 är faktiskt helt perfekt om man tänker efter, jag vill alltid vara 24!

Är det verkligen meningen att man ska ha åldersnoja när man ska fylla 25?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Nä det är det inte... Men du utan noja är ju inte du ;)

Puss puss/M

Grattis igen på födelsedagen

Anonym sa...

Inte behöver du ha åldersnoja! Tänk så gammal jag är :)/Ann

Linda sa...

Grattis på födelsedagen!

kram!

Therese sa...

Jag säger som Ann, du ska inte ha noja...tänk på mig så gammal jag är =). Hoppas du haft en bra dag. Kram