söndag 7 juni 2009

(Går-) Dagens

Humör: Först trött, seg och omotiverad. Sen rätt nöjd med tillvaron. Varierande med andra ord.
Gjort: Pratat i telefon med mamma, två gånger faktiskt. Ätit, ätit och ätit. Och ätit lite B&J. Sorterat mina scrappapper. Och tillsammans med syrran bestämt att hon ska komma hit om en månad.
Planer: Just nu? Att gå och lägga mig. Annars planerar jag för sommarens skojigheter, som t ex syrrans besök.
Ser på: Har ingen aning. Någon film.
Lyssnar på: Tvn och datorns fläkt.
Läser: Ingenting för tillfället. Är rätt sugen på Änglar & Demoner dock. Igen.
Dricker: Stora mängder vatten.
Ätit:Mackor till frukost, tacopaj till lunch och korvstroganoff till middag. Och så B&J då.
Bästa: Att jag har massa roliga saker att se fram emot i sommar.
Sämsta: Ingenting just nu faktiskt.
Väder: Lite regn, lite sol. Plusgrader men inte tillräckligt många för att jag ska vara helt nöjd.

2 kommentarer:

Anja sa...

Va va va va va???

Har ni minusgrader och snöfall? I juni!

Shit pomfritt...

Låter helt vansinnigt ju!

skickar en bunt tröstkramar och förhoppningar om våren!

Angelica sa...

Fniss, där har det ju blivit helt galet! Gjorde en copy/paste på ett gammalt inlägg och glömde ändra den sista ;-)