fredag 24 oktober 2008

Katafuckingstrof!

HUR kan Loulou bli utröstad?! Hur i HELSKOTTA kunde det hända?! Tjejen är ju grym, och störtskön. Och inte fasiken var det hon som sjöng sämst ikväll, icke sa nicke. Och hur Anna kunde hänga löst förstår jag inte heller, förstår sig inte svenska folket på musik?

Kvällens tema - ABBA - passade faktiskt de allra flesta idolerna, tyckte många av dem tog ett kliv framåt. Robin E med Waterloo var klockren, så även Anna med Mamma Mia och Alice med Lay all your love on me. Den enda som inte tog ett kliv framåt egentligen var väl Sepideh, så om rättvisan hade fått råda ikväll hade hon åkt ut. Trist att Idol nu förlorat en riktig karaktär med bra röst. Men hon kommer säkert igen på något vis.

Avslutningsvis ska jag chocka mig själv genom att säga att till och med Robin B (s.k Snygg-Robin) tog ett kliv framåt ikväll. Men han är fortfarande skittråkig och inte ett dugg snygg i mina ögon.

1 kommentar:

Therese sa...

Håller med helt och fullt. Loulou är ju bara för härlig och hon var inte sämst i fredags. Att Anna hängde löst är också ett mysterium för mig...hon är bäst. Nej ut med Johan han kan ju inte sjunga!