torsdag 25 februari 2010

Deal?

För att det ska vara kul att blogga även på den här bloggen så krävs det förstås kommentarer, annars känns det ju som att det man skriver går osett (oläst) förbi. Therese är duktig på att kommentera (tack vännen), och mamma läser och kommenterar när ungarna ger henne en lugn stund. Men sen vet jag ju att mormor är här och läser varje dag och har jag inte skrivit något så tycker hon att det är så tråkigt. Så nu mormor gör vi en deal - jag bloggar och du kommenterar. Minst vartannat inlägg. Okej? För jag vet att du oftast har nånting att säga om det jag skriver i alla fall. Och jag tycker att det är häftigt att ha en mormor som läser och kommenterar min blogg.

Sen är naturligtvis alla andra välkomna att kommentera ofta också.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ja lyssna och lär mormor. Jag fick mig också en upptuktelse förut så det blev att ta sig i kragen. Angelica, du kan ge en uppmaning till Solan och Bernte också eftersom de båda läser din blogg. En liten rolig anekdot var ju när Bernte ringde och Magnus svarade. Bernte ville prata med mig fast vi satt och åt middag. Vad ville han då? Jo, han ville prata om ett inlägg från din blogg :) Skoj!
(Det var inlägget om drömmen med barnmorskan)
Puss puss/M

Linda sa...

Brukar faktiskt oxå kommentera så de så! Från en tjurig kusin

Therese sa...

Såklart man ska kommentera =). Kram vännen.

I. sa...

jag är rätt flitig på att kommentera hos dig (på myrans blogg), men i ärlighetens namn lämnar du själv inte jättemånga spår hos mig ;-)

Anonym sa...

Ja nu har man fått sig en skopa ovett. Det har tagit några dagar för att hämta sig ;)
Ok, jag skall försöka bli bättre på att kommentera, för du får inte sluta blogga.

Kram/mom

Ellinor sa...

Jag känner mig lite träffad, jag brukar surfa in här ibland och läsa vad som hänt ;)