tisdag 14 juli 2009

I love Stockholms skärgård!

Vi hade det verkligen helt fantastiskt där ute på ön, vår första vistelse i Stockholms skärgård! Efter att den första skräcken i båten lagt sig kunde jag till och med njuta av att vara ute på havet, men jag ska villigt erkänna att det kändes ännu bättre när vi kom närmare land.

Utsikten från verandan. Bastustugan och bakom den ligger bryggan och båtarna.

Redan vid första anblicken blev jag kär i stället i alla fall, så fantastiskt vackert det är och låg! Både jag och maken trivdes som fiskarna i vattnet, och nu mer än någonsin är jag övertygad om att jag vill bo nära vatten - gärna havet - när vi flyttar till hus. Och helst vill jag ha en stuga ute i skärgården också, men några sådana pengar har jag inte...

I love Stockholms skärgård!

P.S. Fler bilder finns här.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vackert! Puss/M

Therese sa...

Ser verkligen underbart ut. Ses imorgon. Kram