torsdag 16 juli 2009

Fyra härliga väninnor

Just hemkommen från en trevlig eftermiddag och kväll på stan. Mötte upp Åsa vid 14.30 och vi gick och satte oss på Café Kanel för lite trevligt samkväm. Satt kvar där i 1,5 timme ungefär, sedan tog vi en vända på stan med ytterst lite shopping (typ strumpbyxor till mig och ett par böcker till Åsa).

Klockan 17.00 sa vi hejdå och jag mötte upp mina gamla Xzaktkollegor för en god middag på Calles – eller det var i alla fall vad vi trodde. Det visade sig ganska snart att Calles inte alls hade texmexbuffé idag som vi hade ställt in oss på, så efter en stunds snurrande på stan hamnade vi på Wok & Roll istället. Inte fy skam det heller faktiskt.

Mycket trevligt hade vi i alla fall, det fanns mycket att surra om. Ann träffade jag ju över en lunch i april när vi var upp, men Therese och Ingela hade jag inte träffat på två (!) år – dvs inte sen vi flyttade från schtaan. Så skoj, så skoj. Längtar verkligen tills vi är på plats häruppe på livstid (låter väldigt allvarligt) så vi kan träffas oftare.

Tack för en trevlig eftermiddag och kväll mina underbara, härliga vänner!

1 kommentar:

Therese sa...

Tack själv vännen. Längtar också tills ni bor här så vi kan träffas oftare. Kram