lördag 11 juli 2009

En vecka

En vecka har gått sedan jag uppdaterade bloggen sist. Måste erkänna att inspirationen, lusten och orken till bloggandet inte är på topp nu under sommaren. Men jag föredrar att skriva kvalitativt (nåja, hyfsat i alla fall) framför kvantitativt, så ni får helt enkelt ha överseende med det. Under den här veckan har jag i alla fall hunnit med följande:
  • bröllopsdagsfirande
  • spabehandlingar
  • god middag på Den Gamle och Havet
  • fikahäng med maken
  • fyra middagar med lillasyster
  • stallhäng med lillasyster
  • fikahäng ute vid Taxinge slott med maken och lillasyster
  • bad på Sydpoolen
  • massa tvtittande
  • alldeles för mycket spelande
Lagom ansträngande vecka skulle jag vilja säga. Det var jättekul att ha lillasyster på besök, och jag tror hon uppskattade det väldigt mycket också. Eller det var i alla fall vad hon sa. Tyson uppskattade det också, han blev nog lite kär i Emma faktiskt.

Inga kommentarer: