torsdag 15 april 2010

Valet är klart

Efter många om och men och allvarlig beslutsångest och vånda bestämde jag mig för att psykologi får bli mitt ämne. Det finns så otroligt många intressanta kurser inom området psykologi med inriktning på arbete, personal, ledarskap osv att beslutet så här i efterhand känns rätt enkelt.

Dessa kurser kommer jag (förhoppningsvis) läsa i höst:

Psykologi i arbetslivet
Ledarskap och hållbar arbetsmiljö
Socialpsykologi
Psykologiska aspekter på problem och konflikthantering

Psykologi i arbetslivet är en kurs på 30 hp som löper över hela läsåret, så den kommer alltså att läsas under nästa vår också. Nästa vår ja... Vad ska man läsa då? Nå, det kanske jag kan vänta med att fundera över till i höst.

2 kommentarer:

Therese sa...

Kommer garanterat bli hur bra som helst.

j.S.m sa...

Jag tror att du har gjort ett mycket bra val med dessa kurser! Tror det kommer vara ett bra inslag i din utbildning :D

Tycker att problem & konflikthanteringskursen lät väldigt intressant