torsdag 8 april 2010

Sommarlängtan

Jag längtar så fruktansvärt mycket till sommaren! Massa spännande händer den här sommaren - vi flyttar hem igen, Lasses börjar på något nytt (gammalt?) jobb, vi ska på bröllop, vi köper förhoppningsvis hus OCH - såklart - vi får mysa en massa med vår lilla pojke.

Jag hoppas på en riktigt bra sommar, med många soldagar och lagom varmt (vill inte att Myran ska lida för mycket av värmen), varmt badvatten (när jag väl får börja bada igen) och mycket umgänge med våra familjer och vänner. Sena grillkvällar och roliga bjudningar i trädgår'n (förhoppningsvis vår egen också). Och så ska jag frossa i sånt som jag inte fått/vågat/velat äta under graviditeten - och dricka vin och goda drinkar (nej, jag är ingen alkoholist)!

Mmm, vad jag längtar.

1 kommentar:

Therese sa...

Åh vad härligt det låter...längtar också. Kram