fredag 23 oktober 2009

Kvällens Idol

Kvällens tråkigaste låtval gjordes av: Erik.
Kvällens överraskning: Rabih.
Kvällens bästa styling: Tove.
Kvällens optimist: Joey Tempest.
Kvällens besvikelse: Reza.
Kvällens revansch: Calle.

Bäst ikväll var Erik (trots tråkigt låtval), Rabih och Eddie. Tove var tufft stylad, det passade liksom in. Framträdandet var bättre än förra veckan, men inte lika klockrent som tidigare. Eddie hade en snygg skinnjacka också. Sämst ikväll? Egentligen vet jag inte om jag tyckte någon var jättedålig, men Niklas håller fortfarande inte måttet i mina ögon. Han borde som sagt inte ha gått vidare från slutaudition än. Alltså ska han hem ikväll. Men annars var Reza sämst, hon klickade inte riktigt i den här genren.

Joey Tempest såg för övrigt "DET" i alla Idol-deltagare. Säger det mest om startfältet eller om honom?

2 kommentarer:

Steffi sa...

Jag håller med dig till viss del,men sämst enligt mig var Rabih och Reza idag. Bäst var Erik,Eddie och Mariette (Calle också kanske..)

Therese sa...

Klockrent! Fast jag tycker inte riktigt att Rabih var bra även om jag gillar honom. Ha en bra dag vännen. Kram