fredag 16 oktober 2009

Kort rapport om Idol

Så var den andra fredagsfinalen i Idol avklarad. Helt klart mitt favorittema ever, älskar Michael Jackson och hans fantastiska låtar. På förhand var jag helt övertygad om att Eddie skulle ta ett stort steg framåt, och se - jag hade rätt! Det här var verkligen hans grej.

Bäst ikväll var ju annars Rabih. Bästa låtvalet, bästa tolkningen. Hans röst passade så bra till låten och hans ögon lär ju kunna smälta isberg. Han är som en stor nallebjörn.

Erik och Erica var också skitbra ikväll. Mindre bra var Camilla och Nicklas. Jag klarar verkligen inte av Nicklas, fattar inte hur hans ens tog sig förbi slutaudition.

Så... Ikväll hoppas jag, precis som förra gången, att Nicklas får packa ihop och åka hem.

3 kommentarer:

Steffi sa...

Bäst ikväll var Eddie. Han tog hem det idag. Sedan tyckte jag faktiskt att Erik var riktigt duktig.

Tyckte Camilla var ok medans jag faktiskt tyckte att Tove inte var bra ikväll. Men som du skrev så blev det Camilla och Niklas och jag hoppas och tror att det är Niklas som åker. Han var INTE bra idag!

Anonym sa...

håller med idg, förstår inte hur niklas kan ha kommit så här långt, fanns klart många fler som var bättre än honom. Satt och hoppades på att det var han som skulle fått lämna igår, men så blev det ju såklart inte . :-(

linda sa...

tycker inte om camilla! tur hon åkte ut