söndag 16 maj 2010

Efter-graviditeten-shopping

I väntan på att Myran ska kika ut sitter jag och spanar efter fina kläder passande en nybliven mor. För visst måste det vara så att man är värd lite nytt efter 9 månaders graviditet och x antal timmars förlossningsarbete? Det verkar inte mer än rätt tycker jag.


Klänningar från H&M.


Linne och kjol från H&M.

Och efter att ha gått runt på typ 2 bhar i 9 månader och inte alls känt sig särskilt sexig så vore det inte helt fel med lite nya tillskott till underklädesgarderoben heller (*hint hint* älskling). Som nybliven mamma måste man ju få känna sig fin inifrån och ut?


Lite lila och rosa...


...och lite blågröna nyanser. Inte helt fel.

Och slutligen - ingen sommar utan badkläder! För jag har ju sett till att tajma det här med barnafödsel så pass bra att lagom tills det är badtemperatur i de svenska vattnen så borde jag kunna bada som vem som helst. Och då behövs förstås (minst) en ny bikini. Någon av dessa kanske?


Söta, visst?


Favoriten är den till höger. Love it!

Ja, det kan ju bli dyrt det här...

Eller så kommer jag inte vilja visa mig utomhus alls?

2 kommentarer:

Therese sa...

Klart du är värd kläder efter Myran kommer. Jättefina saker du hittat. Kram

Anonym sa...

Japp! Det är bara för svärsonen att plocka upp plånboken. Klart att du måste få lite kläder som belöning för hårt arbete under 9 månader :)
Skoj med favoritbikinin. Var inne på Bravissimos hemsida för att kolla underkläder och bikini. Tyckte också om det väldigt mycket men tänkte att den skulle passa mycket bättre på Angelica. :) Och de lila underkläderna har jag tänkt att köpa. Lustigt!

Puss puss/M