fredag 29 april 2011

Less

På allt jävla hår och damm som far omkring här i lägenheten (jo, vi dammsuger ofta - hjälper inte).
På att hur jag än gör så går jag knappt ner ett gram.
På att känna mig så ensam om dagarna.
På alla alla satans grejer som inte lyckas hitta sin plats här hemma.
På parasithelvetet som gör att inget känns rent.
På att bo i lägenhet.
På att det ska vara så jäkla svårt att komma sig ut om dagarna.
På att det blåser så fort solen strålar.
På att känna mig som en fluffig muffin (flera muffins - en muffin?).
På att det ska vara så obegripligt svårt att få en tid för blodprovstagning på vårdcentralen.
På att vara världens sämsta när det kommer till att studera.
På att jag har 0 karaktär. Noll. Nada. Zero.

Och en massa mer. Men nu har jag åtminstone fått ur mig lite.

5 kommentarer:

Hanna sa...

men du, SAMMA här!

Swedish Army Wife sa...

Jag håller med, precis så känns det vissa dagar! Eller rätt ofta egentligen.... Vi får peppa varandra till att röra på fläsket, det är verkligen på tiden för mig att ta tag i det! Huu

Klackar & Kaffe sa...

Tävla om en snygg, egendesignad almanacka från TryckDig.se på Klackar & Kaffe http://klackarochkaffe.se/2011/10/10/tavling-tryckdig/

Hoppas det blir bättre med dig snart!

Mia sa...

vilka foton! :)

Ethel sa...

Jätte bra blogg! Tack så mycket :)